”Min kropp har en dålig dag, men jag mår bra”

Helgen straffade mig hårt på många sätt, eller så var det vädret som straffade mig, eller rent av att jag slutade ta medicinen (de 14 dagarna var slut.)  Kanske att jag inte tränat sedan onsdagen förra veckan eller kanske var det en kombination av alla fyra, men min kropp värker så mycket. Smärtan gör mig trött och värken blir värre när jag inte kan sova, men smärtorna håller mig vaken.

Med en så bra helg känns det lönlöst att klaga, jag tar de smärtor jag får om jag får umgås med de människorna som betyder mest. Men jag önskar att jag slapp lida.

Jag läste citatet ”min kropp har en dålig dag men jag mår bra” Det är så jag känner förutom att min kropp har en dålig vecka och jag blir arg och irriterad p.g.a. det. Men i övrigt, i övrigt så mår jag bra. min-kropp-har-en-dalig-dag

Kommentera

