Tablett problem 

Hej! Här kommer en härlig säng uppdatering – ryggen gör ont, konstigt, nej?

I vanliga fall hade jag tagit en dikloflenak och värken hade med 80%chans gått över inom 1h. Nu när jag tar tabletter utskrivna av läkare, så får jag inte ta mina vanliga tabletter och kan ej heller öka dosen på de jag får av läkaren. Dessvärre hjälper inte alvedonen särskilt bra. Får ta en till och hoppas på det bästa.

Edit: Jag hoppas även att dessa tabletter från läkare ska börja hjälpa inom någon dag, är bara inne på dag 2 en sålänge. Hoppet lever vidare.

Kommentera

